Ny lagenhet och utflykt till Suzhou

Igar fick vi flytta in i var nya lagenhet da de blev klar tidigare. Tony, var kontaktperson, kom och hamtade oss och korde oss dit. Vi kunde knappt tro det nar vi stannade utanfor ett hus i ett jattefint omrade, med liten park, ett par butiker och vart kindergarten pa gangavstand. Sedan kom vi in i lagenheten, woooow! Vi fick lite instruktioner av Tony om hur man anvander gas o.dyl. , och sekunden efter att han gatt borjade vi hoppa och skrika av gladje! Den ar sa sjuuuukt fin! :) Varsitt sovrum till mig och Sandra, kok, stort vardagsrum och en jattefin inglasad balkong :). Som om  inte det vore bra nog sa ligger den 5 minuter fran tunnelbanan, och darifran tar det 20-30 minuter in till centrala Shanghai. HELT GALET! :D

Imorse tog vi da taget till Suzhou. Vi borjar jobba om en vecka sa vi kande att en liten 3,4-dagarstripp vore perfekt! 31 kronor betalade vi for business class-tagbiljetter hit, och det tog bara 45 minuter. Suzhou ar en underbar stad, som jag gillade redan forsta gangen jag var har, med Tom i november. Vi bor i den gamla delen som ar fylld av sma kanaler och mysiga grander.

Ska forsoka ladda upp lite bilder sen :).

Nu ka vi ut och njuta av solen. Horde att ni hade sno och minusgrader hemma. Har ar det typ 15 och solsken, det ni :). Varkanslor - ja!


Kommentarer
Ida

Härligt! Ja snö kan man väl säga att vi har, och de är inte lite heller! Det har aldrig varit såhär mycket snö det är seriöst över en meter och de snöar fortfarande och är skitkallt! Vi har haft snö sen veckan innan jul, förstå hur irriterade alla är på de! jaja, enough about the weather... fortsätt ha de bra så hörs vi när jag har kommit hem från Kenya;)

2010-02-21 @ 14:07:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0