Mycket att se fram emot!

Idag var jag och Jolin och tittade på ett nytt hotell här i Beijing, som var riktigt fint med lite annorlunda interiör. Efter rundvandringen bjöd de på en mycket god cappuccino, och medans jag satt och lyssnade på deras babbel på kinesiska, så kände jag mig bara så glad!
 
Jag tror att ha mycket att se fram emot är ett säkert sätt att göra vardagen lite roligare och gladare! Just nu har jag väldigt mycket roligt framför mig;
- 90-talsfest på lördag
- Anja kommer hit nästa helg
- Jag, Anja och Lucero firar våra födelsedagar tillsammans i Beijing
- Åker hem & firar jul
- Gör comeback på gamla jobbet
- Träffar alla vänner igen!
- Börjar sista terminen i skolan
- Hittar förhoppningsvis en fin trea till mig och bästaste Jane (vet ni ngn så säg till!)
- Har sista praktiken. Hittat en praktikplats jag sååå gärna vill ha, så håll tummarna!
 
Ja, med den här listan kan man inte vara annat än på bra humör!


Kommentarer
Jane Hatfield

Åh Sofie<3 ser så sjukt fram emot att du kommer hem! Är du min någon dag ef julafton?! Och ja 3aaaa!!!:D du e bäst och saknad hårt!

Svar:
Sofie

2012-11-20 @ 22:51:39
mamma

Du är så underbart positiv. Jag slänger ut krokar överallt om lägenhe.Låter kul med 90-talsfest, blir det spice girls outfit eller?
Ska bli så kul att du kommer hem snart. Kram

Svar: Vet inte vad det blir för outfit, jag bara hakar på så vet inte riktigt vad det blir..Skype på söndag btw? Maila mig :) Kram
Sofie

2012-11-21 @ 07:47:24
G

Naaaaaawh, Låter som att du har en rolig vistelse, inspirerande. Fortsätt att uppdatera, det är så roligt att följa dina äventyr och jag ser såååå mycket framemot när du kommer hem, då får du berätta om allt en gång till. Fota mycket så att vi förstår dina upptåg. Ps. Du är en väldigt söt pippi. Maskerad måste vi ha när du är tillbaka i landet:)

Saknar dig tok fia! Thihi
Have fun :p

G

Svar: Jag har det bra! Men saknar mina favvo-resekonsulter såklart ;). Ska bli så kul att komma hem och få hänga med er igen, saknar all galenskap och alla konstiga upptåg, haha... Fotar som bara den, jag lovar :)
Stor kram!
Sofie

2012-11-22 @ 10:20:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0