Site Inspection

Idag har  jag varit på utflykt! Fick frågan förra veckan om jag ville åka iväg till Mutianyu, en liten by vid kinesiska muren, för att titta på en eko-lodge där. De bjöd in en massa resekonsulter för att visa upp sina boendealternativ, konferenslokaler och sin restaurant. Egentligen var det bara för "department managers", så jag blev hastigt och lustigt befordrad för en dag... Intressant ;). 
 
Hade hur som helst en bra dag uppe i bergen! Husen och resorten de hade var verkligen hur fina som helst och omgivningarna gick inte av för hackor de heller. Kul att få ha sett! 
 
 
Skulle inte tacka nej..
 
Nu håller jag på och tvättar det sista, imorgon ska jag börja packa har jag tänkt!


Kommentarer
mamma

Skulle inte tacka nej till en resa dit. Ha det gott nu, ses om några dar...:)

Svar: Eller hur! Detsamma till dig, ses om tva dagar! :)
Sofie

2012-12-19 @ 07:46:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0