En perfekt söndag

Söndagar här är lite av min "egen-tid-dag" här i Beijing. En dag att sova länge på och sen ge mig iväg någonstans som jag känner för bara. Avslutat med skype på kvällen. 
 
Idag åkte jag till Houhai Lake som ligger i ett område med hutonger, dvs gamla traditionella hus. Jag tog en långpromenad runt sjön och bara njöt av solen och den friska luften. Det var en så härligt att gå runt där och bara njuta av tystnaden och lugnet och titta på människor som lekte på isen, fiskade och till och med badade (!). Det gav en sådan härlig, lugn känsla på något sätt och gjorde mig på ett riktigt bra humör! 
 
Bjuder på några bilder :)
 
 
Avslutade med Skype med mamma och systrarna och fina Ella! Saknar er därhemma ska ni veta. Man uppskattar allt man har där hemma mycket mer när man är utan det och är det något jag verkligen är glad att jag har så är det min fantastiska familj och mina underbara vänner... Snart ses vi igen!


Kommentarer
Ella

Söt nyllet:) längtar tills du kommer hem igen Kina ge tbx vår Sofie!! Puss

Svar: Nasta vecka kommer jag, tjoho!
Sofie

2012-12-09 @ 13:27:14
mamma

Fantastiska bilder

Svar: Tack så mycket mor :)
Sofie

2012-12-10 @ 08:57:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0