Santacon!

Igår var det dags för det årliga eventet Santacon i Beijing. Det är ett fenomen som finns i många storstäder runt om i världen, och går helt enkelt ut på att en massa människor klär ut sig till tomtar och springer runt emellan olika barer hela dagen. Det var helt klart en upplevelse! Bästa synen var nog när ett hundratal tomtar stod och dansade till Gangnam Style vid de gamla Drum and Bell Tower... Var inte på så mycket av ett partyhumör så blev inte så vilt för mig, men ändå roligt :)
 


Kommentarer
Louise

De där kineserna asså... Vad roligt med en massa tomtar överallt. Snart är det det är också, lagom tills du kommer hem :)

Svar: Jaaa woho snart kommer jag hem! Jag kom ocksa pa idag att ni maste gora sana dar goda saffransskorpor igen. Mmmmm...
Sofie

2012-12-09 @ 19:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0