Kirrat och klart, då!

Ja, det var någon vecka sedan, men har varit busy så jag har inte hunnit skriva det här än. Har nu fått bekräftat att jag kommer att få vara på China Environment International Travel Service Co., Ltd som jag tidigare skrivit om. I min arbetsbeskrivning står det följande: 

- Responsible for travel product promotion.
- Assist in travel product design and development
- Help with accommodation, travel and tickets booking for clients
- Responsible for networking and promotion
- Other tasks assigned by the supervisor.

Det låter verkligen helt perfekt, och roligt tror jag det blir! Dock tar jag det med en nypa salt. I Kina kan det bli lite hur som helst och det kan bli helt andra saker jag sedan får göra. Hur som helst kommer jag att lära mig massor och ha hur roligt som helst, I cannot wait! :D

Business district i Beijing

Dags att börja leta flygbiljetter! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0