Calling Beijing!

Som jag nämde sist så har jag nu fått ett förslag på en resebyrå som jag ska göra min praktik hos i Kina. Egentligen ska man sedan ha en formell intervju med någon från företaget över telefon, men i mitt fall tyckte de jag hade så bra kvalifikationer att det inte behövdes. Roligt!

Jag ska dock ändå ringa och prata med Tony som jobbar där, för att få lite mer informationn om vad det är jag kommer att få göra och få ställa lite frågor. På onsdag - när jag är ledig och har tid att ringa - är det dags! Blir nog spännande tror jag. Mest spännande blir att se  hur det går rent tekniskt, haha.

Det kommer närmare och närmare nu, men har inte direkt haft tid att reflektera över det! Sommaren är fullsmockad med roliga saker, så där ligger väl mitt fokus mest just nu. Från och med idag jobbar jag nu på meetings&events-resebyrån där jag gjort praktik. Där blir jag kvar i fem veckor, med en liten Berlin-weekend emellan, innan jag åker till Frankrike en vecka med familjen. Sedan hem i två tre dagar innan jag drar iväg till Jersey, England, för att jobba som språkreseledare i tre veckor... Sedan börjar skolan en vecka efter att jag kommit hem. Så ja, hur allt detta ska gå ihop är nog det som snurrar mest i mitt huvudet nu. Men roligt är det, som sagt!


Jersey... Kommer bli sweet! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0