Heeeelg, wei!

Redan fredag? Kanns som onsdag, kanske inte sa konstigt med tanke pa att vi var lediga man-tis. Det ar hur som helst valdigt skont. Ute ar det stralande sol, runt 25 grader och frasch luft(med "frasch" menar jag inte for fuktig, fororenad ar den alltid ;)). Spenderade just var 2-timmarslunch ute i solen, det brande pa ordentligt kan jag saga! Jag och Sandra tog med oss en filt och gick bort till en liten planterad skogsdunge som ar det narmsta man kan komma till en park i vart omrade. Forst tankte vi lagga oss pa en grasplatt, men dar var det bara sol och det var for varmt, sa det slutade med att vi la oss vid kanten av vagen, haha! Maste ha sett riktigt kul ut. Eller som vi uttryckte det:
Jag: "Det har maste se helt dumt ut. Och vi som tycker kineser ar konstiga!"
Sandra: "Jo, men det finns anda inga konstigare an kineser!"
Haha. Det ar riktigt sant.

Ikvall blir det en riktig filmkvall! Det ar fredag och vi har knappthaft nagre filmkvallar den har veckan sa det ar dags! Vi har flera bra filmer, vilket badar gott. Sedan ska vi laga nagon god middag(lutar at kycklingsallad med stekt potatis for min del), massa god frukt(blir nog ananas och jordgubbar idag), snacks och den obligatoriska vita chokladen. Kan det bli battre?! NEPP! :)

Imorgon har vi inga sarskilda planer(utom skype med familjen som jag ser fram emot, var typ tre veckor sen sist!) och sedan pa sondag ska vi pa expot! YEAH! Blir nog en bra helg :). 

 


Kommentarer
mamma

Det var kul å prata på skype.....ha det underbart sista veckorna och en fin och spännande resa önskar jag er. Vi ses om drygt tre veckor...:-D

2010-05-08 @ 14:51:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0