Planer for narmsta tiden

Ja, nu ar det bara tva dagar kvar i Taixing och sedan drar jag. Och vad ska jag gora sen,da? Sa har ser schemat ut:

- Imorgon : Ha sista extraengelskan, foraldrarna tittar pa. Hejda-middag med Tom, Alison, Sabrina och ev. Rose.
- Fredag: Sista dagen med mina barn, mysa och ha roligt och sedan forsoka att inte grata nar jag sager hej da till dom... Far placering for nasta termin. Tom aker till Beijing pa kvallen
- Lordag: Tar bussen till Shanghai och moter upp Sandra. 18.30 gar sedan taget till Guangzhou som tar 15 timmar, ganska lagom lang tid. Da kan man sova bort mesta av tiden utan att behova ga upp alltfor tidigt!
- Sondag: Ankommer i Guangzhou och moter upp Anja. Kikar in staden och bor sedan en natt hos Anja I Foshan som ligger typ 20 min darifran. Dar ska jag ocksa lamna all packning som inte behovs i Thailand, perfekt!
- Mandag: Hanger lite mer i Guangzhou och pa kvallen aker vi till flygplatsen for att ta planet till Thailand! Gar runt halv tolv och tar ca 3 timmar.
- Tisdag: Kommer fram till Bangkok 1 pa morgonen Thailandsk tid(en timme efter Kina) och aker till ett hostel. Dagen spenderas i Bangkok och pa kvallen tar vi nattbussen mot Krabi
- Onsdag: Ankommer till Ao Nang och solsemestern kan borja! :D
- 26-27 januari: Tillbaka till Bangkok och utforskar det lite mer.
- 20/1(: Tillbaka till Guangzhou.
- 30 el 31/1 Ta taget till Beijing.
- 1/2 - 12/2: Bor i Peking medans vara nya visum fixas.
- 13 - ca 27/2: Resa i Kina, vi funderar pa Sichuan eller Guilin(bildgoogla, galet vackert!)
- 1/3: Borjar jobba pa min nya skola

Mycket roligt att se fram emot med andra ord! Inte minst 1,5 manader ledigt ;).



Kommentarer
mamma

Vad härligt och spännande det låter....kommer att sakna dina inlägg när du är ute och reser, det är så kul att läsa. Ha det underbart i Thailand. kram kram

2010-01-14 @ 10:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0