MIN NYA PLACERING!

Fick just min nya placering och well, jag ar sa lattad och nojd!

Jag ska till Shanghai Angel Kindergarten! Pa min skola ar ocksa Sandra placerad och det kommer bli sa kul att bo med henne! Dessutom kommer Kieran, en skotsk kille, att jobba dar ocksa.
Anja, Alina samt Love och Jami ar ocksa placerade i Shanghai.

Shanghai kanske inte ar varldens basta stad, har ju redan sett en hel del av det, men det kanns mindre viktigt i sammanhanget eftersom jag har blivit placerad med sa bra manniskor! Ah, vad bra det har kanns :).

Skolan verkar ocksa bra! Det ar en montessoriskola, sa de jobbar mycket med sang, dans och skapande vilket later hur bra som helst. Kindergarten igen alltsa, inte mig emot! Det kommer bli bra(jag lovar, Sandra, du kommer gilla det :P).

Iiih ar sa glad nu! :D

Nu ska jag packa och fixa, kommer ga fort med all energi jag fick nu :D.


Kommentarer
mamma

å vad bra det låter, vad kul för er att ni hamnade tillsammans. Njut av ledigheten nu.....kram

2010-01-15 @ 05:43:26
mamma

å vad bra det låter, kul att ni kom till samma ställe. Njut av ledigheten nu.....kram

2010-01-15 @ 05:45:54
Ida

Nice hörre du! måste bara påpeka hur otroligt kineiskt namnet är Shanghai Angel Kindergarten, Angel är väl ett av de få ord de har lärt sig på engelska;)

2010-01-15 @ 10:53:39
Mathilda

Men vad bra!

Skönt att saker och ting löste sig tillslut så att ni alla åtminstone fick hamna i samma stad... och du och Sandra i samma skola!



NJUT nu av Thailand och glöm för guds skull inte bort att skicka kort ;)

2010-01-15 @ 11:57:36
Ida

tänkte lägga till att även fast Shanghai inte är den staden du helst skulle vilja åka till så lär du inte tycka att den är för liten...;)

2010-01-15 @ 14:28:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0