Lena och Mathilda

Idag alskar jag Aftonbladet TV, som raddar mig som inte kan ga in pa youtube(blockat i diktatur-kina ;))! De har namligen lagt upp videon till Lena Philipssons tolkning av "Hela livet var ett disco" som gjorts i samband med P3 Guld(musikpris). Aven om laten kanske inte ar varldens basta(speciellt inte i original) sa at detta sa himla roligt, antligen nagot "nytt" fran min favorit. For nej, inte ens fem manader i Kina kan fa mig att andra mig, haha. Ni som fortfarande tror att jag kommer sluta lyssna pa Lena far nog ge upp nu...

Lyssna och njut!





Pa Chinateatern(haha) i april 2007. Foto:jag!

Har spenderat de tva senaste timmarna med att prata med Mathilda pa skype. Var hur lange sedan som helst sedan vi skype:ade sist och vi hade lika mycket att prata om som alltid. Roligt var det! Kommer bli sa roligt att traffa henne igen, i sommar ska vi ha massa roligt tillsammans vannen! :)

Nu skulle jag egentligen ta en dusch, men jag kanske skjuter lite pa det och tar det imorgon bitti istallet... Sangen och en bra film kanns sa mycket mer lockande an mitt kalla duschrum... Hm.. Tal att tankas pa ;)


Kommentarer
mathilda

Trampbåt. Skansen. Säkert något Lenigt. + en massa annat, as usual.

Är dock lite besviken över att du missar 17 maj ;)

2010-01-09 @ 23:38:55
Sofie

sv: Haha, ja du far ga i taget sjalv i ar ;)

2010-01-10 @ 03:57:26
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0