Hejda-middag

Imorgon aker Tom och pa lordag drar jag, sa idag gick vi ut och at tillsammans med Alison och Sabrina, och Sabrinas lilla dotter Lucy. Vi gick till en vasterlandsk restaurant, typ den enda i Taixing. Vart en trevlig kvall!


Sabrina, Lucy och jag


Tom och Alison


Harlig bild pa Alison!

Pa vagen hem stannade vi och kopte en tarta som jag ska bjuda barnen pa imorgon. Planerar en liten avskedsfest for min klass med tarta, lekar och lite sadar.

Ar valdigt splittrad infor imorgon. A ena sidan sa far jag veta min placering vilket jag ser fram emot.

Men.

Jag maste saga hejda till barnen! Ah, hur ska det ens GA?! Idag fick barnen veta att jag ska aka efter imorgon och de sag pa mig med sina valpogon och jag tankte att shiit, this is it! Mycket kramar och mys blev det sen ;).
Jag fasar for nar klockan har slagit halv fem imorgon och jag ska lamna Taixing Kindergarten for sista gangen... Kommer vara bland det sorgligaste jag har varit med om. For jag vet ju att jag aldrig kommer traffa dem igen! Usch usch usch. Fina fina barn! Tror ni dom far plats i min resvaska?


Jag och Saya


Kommentarer
Klonkidonk

Hellu!!härlig middag du, och kameran verkar ju inte vara fruktansvärt dålig. :) Jag tror att du kanske kan få med dig några av barnen, man kan ju alltid försöka. ;P Ha det superbra och hoppas att du får en bra placering med en bra människa :P

2010-01-14 @ 21:28:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0