GRATTIS LOUISE!

Grattis pa 15-arsdagen alskade syster!

Hoppas du far en perfekt fodelsedag trots att jag inte kan vara dar och fira med dig. Du far ata lite extra tarta at mig helt enkelt! (inget problem for dig, va? :P)

Ar sa glad att jag har en sa fin syster som du. Vi, du jag och Ida, forstar varandra sa som ingen annan gor och tanker valdigt lika. Vi har tusen internskamt som ingen annan skulle forsta(allra minst mamma och pappa, haha!) och vi delar manga underbara och roliga minnen.

Du ar minstingen som nu har vuxit upp(fast jag tycker fortfarande du ar liten) och blivit en san fantastisk manniska. Du ar rolig, smart och omtanksam och det finns ingen annan som du!

Tanker pa och saknar dig lite extra idag, alskade alskade syster!



Kommentarer
Klonk

Tack så mycke kära syster! Du är också rätt bra ibland;) Hoppas de sista dagarna i Taixing blir bra och att Thailand blir kanon! :)

2010-01-12 @ 20:14:35
Sandra

Hur lika kan man vara?! Ser direkt att ni är systrar...



Nu ska jag iväg och fixa biljetter. Har av mig så fort det är fixat!



Saknar dig- MEN snart syns vi. Om 5 dagar är vi i Thailand med Anja. Bara Alina som saknas!

2010-01-13 @ 02:57:32
URL: http://livinginchina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0