Dagens to-do

Kande mig lite stressad over hur mycket jag maste fixa innan jag aker(om en vecka!!!!) sa igar skrev jag ihop ett litet "schema" over vad jag ska gora varje dag sa jag slipper stressen, och har koll pa att jag inte glommer nagot.

Idag har jag en hel del att gora. Sa har ser dagens lista ut:
- stada rummet
- tvatta
- skriv packlista for Thailandsresan(redan gjort!)
- stada badrummet
- stada duschrummet
- borja packa

Skulle egentligen ha akt och kopt tagbiljetter och fixat lite andra grejer, men Alison ringde nyss och sa att hon var sjuk sa vi tar det imorgon istallet :).

Som sagt - en massa att gora sa jag borde verkligen slita mig harifran nu!


Sa har kommer min vaska se ut. Seriost, har ingen aning om hur allt ska fa plats dar i!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0