Busy busy!

Ah, vad jag ar trott pa att tvatta! Kanns som jag inte gor annat nu for tiden. Tar hundra ar med alla koftor som ska handtvattas, och baljan jag tvattar i ar sa liten att jag bara kan tvatta en i taget. Men det maste goras, vill ha sa mycket rena klader som mojligt nar jag aker.



Fick reda pa idag att pa torsdag ska foraldrarna vara med pa extraengelskan jag tog over fran Roma forra veckan. Sa nu maste jag forbereda extra for det ocksa, som om jag inte hade annat att fixa med... Dalig tajming! Men det bor inte bli alltfor anstrangande. Och skulle det ga at helvete sa finns det ju inte sa mycket att gora, jag aker ju tva dagar senare, haha! ;)

Imorgon ska jag och klippa mig ocksa, lika bra att passa pa nar jag vet att frisoren har inte kommer forstora mitt har, haha! Ska borja packa ocksa, nu har en del av kladerna torkat sa det ar lika bra att borja sa smatt :).

Jag kopte galet mycket toalettpapper idag. Vad tankte jag med, kommer ju aldrig gora av med allt det pa fem dagar?! Inte ens jag med varldens minsta blasa, haha!

Det har var nog mitt mest meningsfulla inlagg hittils ;)


Kommentarer
Anonym

intressant de där med toapappret alltså!

2010-01-11 @ 20:24:59
Mathilda

Du får ha bajsfest! ;)

2010-01-11 @ 21:25:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0