Vi gor mest ingenting har!

HAr det ratt bra har i Beijing! Eftersom vi har sett det mesta av turistgrejerna har sa gor vi inte sa mycket. Sover tills vi vaknar och sedan gor vi vad vi kanner for, helt enkelt. Idag har jag till exempel sovit lange(vart sent igar), slappat ett tag, gatt och atit nudlar med Jami, fikat pa UIBE, kollat nagra filmer och last litegrann. SA himla skont att inte behova gora en massa saker.

Lite ahr vi dock gjort. Igar var vi pa en marknad som saljer akta markesgrejer, med sma defekter, som kommer direkt fran produktion for inga pengar alls. Kopte en HM-kofta for 35 kronor, en top for 25 och ett baslinne for 15. Hur bra som helst!

Igar kvall gick vi ut - jag, Anja, Sandra och Love. Gick till vart stammis-stalle The Smugglers dar vi traffade nagra nya TTC:are och ett par knasiga kineser. Rolig kvall! Ikvall ska alla ut, sa vi har inte sa mycket val an att folja med, hehe :P. Innan jag ska borja gora iordning mig ska jag ner till 7eleven och kopa nagon latt liten middag.

Livet ar najs. Ochs a valdigt enkelt just nu, underbart!


Kommentarer
Ida

Härligt att livet leker:D när åker ni från Peking btw?

2010-02-06 @ 12:35:12
Sofie

Vet inte, beror pa nar visumen blir klara. Innan det kinesiska nyaret bor det bli iaf, dvs den 14/2 :)

2010-02-06 @ 13:55:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0