Melodifestivalen!

Ah! Melodifestivalen borjar ju idag! VAD gor jag i Kina egentligen?! Ah. Jag ALSKAR MElodifestivalen sa det smartar lite att missa den faktiskt...

Men, men. Jag kunde iallafall lyssna pa kvallens latar! Och vem vet, kommer vi hem i tid ikvall kanske vi kan kolla live, haha.

Jag maste ju saga nagot om latarna. Ingen tippning blir det(jag ahr inte last nog schlagerbloggar och kvallstidningar for att vara tillrackligt insatt, haha!), men ett par onskemal.

Salem Al Fakir avr ju utan tvekan overlagsen. Sa, om nagon har lust far ni garna rosta pa honom at mig!

Efter honom var det mest skit. Linda Pritchard var val okej. Jessica Andersson grymt forutsagbart och trakigt och oakta. Resten kommer jag inte ens ihag.

Men det ar sa det ska vara i borjan av Mello. Sedan i slutet kanns alla latarna skitbra(eller okej, fler verkar battre iallafall!)

Nu ska jag ata och sedan blir det partey!

P.S. Det snoar i Beijing! Arets forsta sno for mig! Jag kommer ramla pa vagen hem, haha! D.S.


Kommentarer
Mormor o Tine

Hej Sofie



Vi har just suttit och läst om alla dina äventyr i Thailand och resan till Beijing. Det är inte dåligt vad du får uppleva och lära dig!!



I kväll ska vi titta på melodifestívalen!! Ska jag lägga en röst på Salem från dig?



Jag har ingen koll på artisterna än så vi får se i kväll vad jag tycker.

Mormor tycker att det är ett himla spektakel men vill också tillägga att vi njuter av den fantastiska vintern! I dag var vi ute i stugan och skottade bort snön från carporten så den inte ska braka ihop igen!!



Ha det nu så bra och vi följer dig med intresse på din blogg. Du är verkligen duktig på att skriva...



Kram från Tine och mormor

2010-02-06 @ 16:34:07
Anonym

2010-02-06 @ 16:39:43
Anonym

2010-02-06 @ 16:42:23
Emma

Hej Sofie,



Jag slår mig själv för att jag är så dålig på att kolla min facebook just nu så har precis sett ditt meddelande... Jag saknar dig också och hoppas att du har haft det helt underbart i Thailand, bättre semester kan man inte få ^^



Hoppas nya skolan är bra och att du inte är allför sorgsen för att du missat melodifestivalen, det var ju trots allt inte mycket att hänga i julgranen den här veckan iaf :p



Allt är bra med mig iaf, lite sorgsen att Miki åker till Japan snart men jag hoppas hon får det bra :) Skolan fungerar bra och jag har nu gått mer än halva tiden! :D



Många kramar på dig

/Emma

2010-02-09 @ 11:06:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0