S-sondagen

Fredagen och lordagen passerade ratt obemarkt. Sandra vart magsjuk sa jag fick aka in till stan sjalv, och da gor man knappast nagot vart att namna... Traffade dock Roma, som jobbar pa min gamla skola i Taixing, och Jami, som jobbar pa en annan skola har. Lamnade over lite godis till Roma som han ska ge till min gamla klass. Saknar dem!

Men over till det det har inlagget skulle handla om, varan S-sondag. Allt borjade liksom pa S!

Sofie
Sandra
i Shanghai
pa en Sondag.
Shoppade nya Skor(jattefina blommiga Converse och ett par svarta ballerina).
At pa Subway.
Sedan pa Starbucks, tog en Scone
Traffade pa en snubbe som tyckte jag sag ut som Snovit(!).
Det blev en Strawberry Donut ocksa, mums.
Till middag kopte vi med oss lite Sushi.
En SuperSondag helt enkelt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0