Lite blandat

Hade en mysig men inte sa handelserik helg. Filmkvall pa fredagen, typ ingenting pa lordagen forutom utgang pa kvallen, till SIN igen. Sondagen vart ocksa lugn, fika pa Starbucks och sedan hem och skype:a med familjen. Det var riktigt kul att prata med dem igen, var en hel manad sen sist. Gud sa tiden gar! Innan jag vet ordet av kommer jag vara hemma igen...

Vad hander annars?

Hm.

Inte sa mycket faktiskt. Vadret ar skit och vi funderar pa vad tusan det ar for fel pa det. April i Shanghai borde vara 20 grader och sol, istallet har vi typ 12-13, iskall vind och morka moln. Det ar nastan sa man blir deprimerad.

Na alltsa roligare an sa har blev det inte.


Kommentarer
Sara

Hej Sofie!

Satt och bläddrade i min bilddagbok och hittade en lång "konversation" mellan dig och mig som handlade om trumvirvel CHRISTER SJÖGREN! haha! Den var väl inte 100% seriös kanske men oj vad jag skrattade!

Saknar dig!

Kram!

2010-04-13 @ 20:27:11
URL: http://egogiirl.webblogg.se/
Sofie

Sara! Vad kul att hora fran dig! :).

Haha, Christer Sjogren, det var tider det! Vet du, jag tror jag fortfarande har kvar hans autograf nagonstans dar hemma, imponerande va? ;P.

Saknar dig ocksa!

Kram

2010-04-14 @ 05:10:46
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0