Harlig Fredag!

Hade en riktigt bra fredag den har veckan. Fredagar ar var favoritdag, de blir i princip alltid bra! Den har veckan lyckades vi fa storre delen av dagen ledig mot att vi jobbade tva timmar pa lordagens oppet hus. Ute stralade solen sa vi akte in till vart alskade People's Square och satte oss pa Starbucks. Det finns otroligt manga Starbucks i Shanghai, men denna ar nog den basta. Med uteservering pa taket, omgedd av vackra trad och People's Park, som i sin tur ar kantad med en oandlig mangd skyskrapor. Att sitta dar med en kopp chai-te och en muffins - och Sandra saklart - ar verkligen livskvalite. Det gor vi sa fort solen tittar fram, och sa sitter vi dar i timmar och pratar, laser bocker och solar. Harligt!

Efter en sadan liten session gick vi till ett stalle jag inte tanker skriva har(det ar lite avslojande ;)) dar jag kopte en studentpresent till min alskade lillasyster. Sjukt bra present ar det!

Kvallen avslutades sedan med bio - Alice i Underlandet i 3D. Mysig och bra film, och 3D-upplevelsen var verkligen haftig!


Johnny Depp i Alice in Wonderland


Samre dagar har man ju haft!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0