GRATTIS MATHILDA!

Idag ar ingen vanlig dag, for idag fyller Varldens basta Mathilda 23 ar! En riktig gamling, med andra ord ;).


Superfin bild pa Mathilda och en bjorn, pa Skansen i varas nar vi var dar och hade "kultursondag", haha. Saknar vara sma konstiga pahitt :).

Hoppas du far en perfekt dag idag med massa tarta(at lite extra at mig!) och presenter och allt vad du nu vill ha :). Jag tanker pa dig lite extra har borta idag och saknar dig lite mer an vanligt. Ska bli sa kul att ses igen nar jag kommer hem, inte langt kvar nu! Da ska du firas igen, sa det sa ;).

STOOOORT GRATTIS!



Kommentarer
mathilda

Tack, tack älskade vän! :) Fick även ditt sms, vilket verkligen gladde mig något enormt.



Stor kram! & återigen, TACK!

2010-04-16 @ 17:19:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0