Planer, planer. Jag alskar att planera.

Sa har ser planerna ut for de narmsta veckorna:

- Imorgon el torsda: aka ner till gulou street och kopa fodelsedagspresent till Sandra och Alina.
- Helgen: Alina kommer formodligen pa besok fran Shanghai, weei!
- Lordag: undervisa som vanligt, larare. Roligaste lektionen i veckan!
- Mandag kvall: ta taget till mitt alskade BEIJING! :D
- Tisdag morgon: anlander i Beijing.
- tisdag - fredag: ha sjukt kul i Beijing och traffa massa folk jag saknar! Fira forsta oktober(Kinas nationaldag), vilket kommer bli crazy!
- 2:a oktober: aker till Inre Mongoliet tillsammans med runt 50 andra TTC:are! :D SJUKT KUL!
- 6:e oktober: tillbaka i Beijing
- 7:e el. 8:e oktober: Tillbaka till Taixing.
- 9 oktober kl 7.25: borja undervisa igen.
- 10 oktober: LON!

Busy, busy, men ROLIGT! :D Langtar!

Maste ocksa, dagen till ara, gratulera SANDRA som fyller 19 ar idag! Grattis grattis grattis! Langtar saaa tills vi ses igen :D.

Sandra i min lagenhet pa campus i Beijing. Den otroligt vackra dockan ar min skapelse som jag gjorde till en av vara Assignments. Tvinga mig inte att forklara den narmare. Underbar bild hur som helst, och jag vet att Sandra kommer gilla att den ligger pa bloggen, haha!



Kommentarer
Anonym

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH, vilken toppen bild!



////// en valdihgt anonym person

2009-09-23 @ 09:37:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0