One night in Taixing!

Hade en trevlig kvall/natt igar har i Taixing(vilket tidigare betvivlades huruvida det var mojligt eller inte...).

Vi borjade hemma hos Roma(en foreign teacher fran Egypten) dar vi lagade middag tillsammans. Jag och Tom gjorde aterigen succe med var fantastiska potatismos. Till det blev det kyckling egyptisk style, anka kinesisk style och ris och rakor, ocksa egyptisk style. Crossover igen, med andra ord.


     
1. Roma och Tom skalar potatis. Jag tittade pa ;). 2. Roma och hans fina persienn 3. Allison 4. Matlagning! 5. Vi lyssnade pa musik. Den har laten valde Tom. 6. Underbar bild!


SKAL!

Var en valdigt trevlig middag med god mat! Under samtalets gang kom vi in pa amnet utgang och bestamde oss for att ga ut! Sa efter en tur tillbaka till skolan for lite uppfraschning sa begav vi oss till centrala Taixing, aka Where the action is!(or not).

Hamnade pa en nattklubb och hade faktiskt ganska kul, dansade och drack ett par ol. Vid 12 stangde de sa da gick vi tillbaka till skolan. En kul och trevlig kvall! :)

 

1. Roma och Sabrina 2. Tom och Roma


Poledancing! Yeah!


Sabrina, Allison, jag och Tom. Jag ser lite skum ut pa den har bilden men jaja ;).

Det har maste vara kvallens titelmelodi. Koreansk tjejgrupp som ar Allisons favorit ;). " I want nobody, nobody but you(you)!..." Catchy!



Idag har jag stadat, packat lite och sett nya grey's-avsnittet! Sjuukt bra, och sorgligt! Kanske ska ta och se det igen faktiskt... Ja, jag tror jag gor det!

Imorgon bar det av till Peking, WOHO! Kanske kan fa tag pa en dator dar, annars aterkommer jag efter lovet, dvs den 9:e oktober!

Tjingtjong!



Kommentarer
Mathilda

Ha det bäst i Peking!

2009-09-28 @ 12:20:27
Anonym

Hoppas du har de grymt bra i Peking och Mongolia! du får berätta allt när du kommer tillbaka;)

2009-10-02 @ 13:55:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0