Help me please!

Ja, ni ser ju sjalva:



Jag har ett fint och frasch rum, inget att klaga pa dar. MEN, det ar lite trakigt.



Dessa foton ar det enda som pryder mina vaggar just nu. En jattefin"bok" som mina annu finare systrar gjorde till mig. Den lyser upp rummet, men i ovrigt ar det vitt, vitt, vitt och trakigt!

Dar kommer ni in! :) Har ni nagra minuter och kronor over sa skicka hit nagonting jag kan satta upp! Kan vara vad som helst - foton, tidningsurklipp, bilder, tavlor, malningar, broderier... Ja, ni fattar. Nagot som livar upp och gor det mer till mitt!

Adressen ni skickar till ar TTC's kontor i Peking, sa vidarebefordrar de det till mig :)

Sofie Soderin
TTC Participant
Room 2107 Tower B Jianwai SOHO
39 East Ringroad
Chaoyang district, Beijing
PR China 100022

Dit kan ni for ovrigt skicka vad som helst, om ni far lust ;)

Idag har vi fixat kinesiska bankkonton dit lonen kan ga in. Blir mer och mer kinesisk for varje dag, snart borjar val ogonen rora pa sig ocksa ;)



Kommentarer
mamma

Ska tänka ut nåt att skicka.....puss och kram

2009-09-08 @ 19:24:42
Anonym

Hey sweetie, met solaro today and i will move this weekend. Don't know where yet, but i will moooooooooove, yiho..



/ guess who

2009-09-09 @ 08:13:06
Sofie

Aaaaw I'm so happy for yoooou! :)

2009-09-09 @ 08:15:37
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/
Bonnie

Tog du med dig din Chrsiter Sjögren skylt eller vill du att jag ska göra en ny åt dej? :-D

2009-09-09 @ 23:23:52
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Sofie

Bonnie - Jag glomde den idiotiskt nog! Skulle bli overlycklig om jag fick en ny, haha! ;)

2009-09-10 @ 03:36:36
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0