Good news!

Idag ar jag glad!

Foooor:

- Igar kom ANTLIGEN min lon fran gamla jobbet i Sverige, bara en sisadar 20 dagar for sent, haha! 3000 extra skadar verkligen inte, sa skont!

- Idag fick jag reda pa att en av mina basta vanner har, Alina har fatt en ny placering - i Shanghai! :D. BAra 2,5 timme bort - det ar JATTENARA i Kina ;). Speciellt med tanke pa att hon var typ 12 timmar bort forut...

- Ikvall ska jag prata med basta Mathilda pa Skype, min fina van som jag inte pratat med sen jag akte! Wei!

Sa idag ar NAJS. En bra dag.


Min Lonely-planet bok var utan tvekan vard de 400 kronor den kostade... Sa roligt att bara sitta och lasa i den -dromma, fantisera och planera...


Kommentarer
Louise

Tja! Du får prata med mig nån gång också. Jag hörde av min engelskalärare idag att du vill att dina elever ska ha brevvänner här. :) Du får ha det så bra, now I must drag! Ha de så bra ;)

2009-09-15 @ 14:27:54
Sofie

Haha, ja det var en liten spontan ide jag fick igar. Visst var det smart? ;). Tankte just hur roligt det skulle vara om han halsade dig fran mig, hahaha. Men ja eftersom det var en spontan ide sa har ajg inte hunnit beratta an. Men ses pa skype i helgen? Mejla mig sa kan vi bestamma en tid? Kram

2009-09-15 @ 14:40:03
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0