En lugn och skon helg!

Har inte skrivit pa ett par dagar nu, och det beror val pa att det inte har hant sa mycket. Har haft en lugn och skon helg vilket var precis vad jag behovde efter allt resande pa sista tiden med Mongoliet/Peking/Nanjing inom loppet av typ 3 veckor.

Igar spenderades till storre delen i mitt rum tittandes pa tv-serien Brothers and Sisters, som jag ar helt kar i! Kopte sasong 1-3 i Nanjing(for typ en 20-lapp) och ar helt fast! Hann ocksa stada mitt rum vilket var ganska valbehovligt..

Idag hade jag en trevlig eftermiddag! Tom kopte badmintonrack som vi invigde, och fick sedan sallskap av ett par kinesiska larare. Hade ratt kul at Tom som korde nagon slags blandning av balett och badminton. Svart att beskriva men valdigt roligt, haha!

Kvallen har spenderats vid datorn dar jag har pratat med basta Mathilda pa Skype i sisadar 1,5 timme. Tiden flyger fram nar vi pratar och det kanns nastan som en av vara myskvallar hemma hos henne, nar vi lagar mat tillsammans, koper en massa godis och snackar en massa skit(och avslutar med lite Grey's Anatomy - alltid avsnitt 1, sasong 1 for sedan somnar vi...). Hon kommer kanske hit och halsar pa i var och jag hoppas verkligen det for jag saknar dig en massa vannen!


Med den har bilden loper jag kanske risken att Mathilda inte langre vill umgas med mig, men det var den enda jag hittade, haha! Fran en kryssning 2007(!).

Imorgon ar det dags for ny arbetsvecka som jag hoppas gar fort, for nasta helg blir det Halloweenfest i Shanghai med fina Alina som jag inte har traffat sedan augusti! :) wei!


Kommentarer
mathilda

Haha, jag kan inte se bilden? Tur kanske? ;D

2009-10-25 @ 20:35:17
URL: http://enannandelavstockholm.se
Sofie

Konstigt! :S Haha ja kanske lika bra da...

2009-10-26 @ 00:09:50
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/
Aliiiiina

Meeting Alina in SHanghai for Halloween:)

2009-10-26 @ 11:54:48
mathilda

Tror det beror på att du har din andra blogg lösenordsskyddad och allt som är länkat från den syns inte om man inte har lösenordet till gamla bloggen. ;D

2009-10-26 @ 12:47:42
Sofie

Aliiiiiina: YEAH! :D Can't wait! Gonna be great. Just need to buy something to wear, haha!



Mathilda: Formodligen ja! Sparade bilden och laddade upp, syns den nu?

2009-10-26 @ 15:08:14
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/
mathilda

HAHAHA, ja tyvärr ;)

2009-10-27 @ 19:46:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0