Yes!

Var nyss uppe pa kontoret pa Kindergarten och pratade med Rose. Hon ar min och Romas nya kontaktperson sedan Sabrina slutade for att bli hemmafru...(Tom jobbar ju inte i Kindergarten sa Alison ar hans kontaktpeson). Hursomhelst, tankte jag skulle prata med henne om julen, for att vara saker pa att fa ledigt. Alison har tidigare sagt att "det ar nog okej", men kandes lagom kul att spendera typ 500 spann pa tagbiljetter till Beijing for att sedan fa reda pa att det inte ar okej, sa jag tankte jag skulle dubbelkolla. Rose fragade rektorn for kindergarten och hon sa ja! Wei! Fick ledigt bade den 24:e och 25:e, sa jag aker nog upp till Beijing under natten den 23:e. Langtar!

Fick ocksa ledigt den 14:e december. Den 13:e fyller jag ju ar, och det ska som sagt firas i Shanghai. Den 13:e ar ju en sondag i ar, sa da ar jag anda ledig - men sista bussen gar kl 18 fran Shanghai vilket kandes lite trist, slipper garna 3 timmar pa en buss pa min fodelsedag. Sa nu kan jag aka hem den 14:e istallet, perfekt! :D.

Sa nu ar jag glad och nojd. Det har blivit kallare igen(dock inte under nollan) sa man kanske kan fa lite julstamning har till och med.

I eftermiddag ska jag ivag och posta julkort. Hoppas alla kommer fram ;). Ska aka dit med Rose, kanns som en bra ide att kanske lara kanna henne lite battre :).

Idag ar jag positiv!


Tummen upp!


Kommentarer
Ida

Livet leker hör jag!

2009-11-30 @ 13:21:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0