Tror bestamt...

... att jag har fatt lite feber...

Var egentligen bara en tidsfraga. Jag umgas med barn hela dagarna, av vilka det alltid finns nagra som ar sjuka. Lagg sedan till att klassrummet jag vistas i den senaste veckan har varit mellan 2-10 grader = kall Sofie!

Sa, stannar nog hemma imorgon och sover ut ordentligt. Sedan bor jag vara med i matchen igen!

Gulliga Alison var nyss har for att se hur det var, om jag ville traffa en lakare... Sa omtanksamt!(aven om jag misstanker att hon aven ville kontrollera sa jag inte ljog ;))

Sa, nu blir det nog lite Grey's och sen somn, somn, somn!



De ar sa sota sa det gor ingenting att de smittar ner mig ;). Aven nar de nyser en i ansiktet, haha!



Kommentarer
Mathilda

Haha, det är ju sådär det är när man jobbar med barn. De nyser en i ansiktet. Petar sig i näsan och tar sedan tag i ens hand. Hostar lite över lunchen. YUMMY! ;)



Krya på dig förresten!

2009-11-17 @ 15:23:59
mamma

Men usch va kallt inomhus....Jag har i alla fall skickat kängorna, lagade och putsade, och lite vitaminer mm. hoppas du blir bra snart. kram

2009-11-17 @ 20:25:19
Sandra

Attans vännen! Da ar vi tva sjuklingar...



Hade -19 (rekord kallt) har igar, fonstret till kontoret ar trasigt sa det stod halvoppet hela dagen och sjalvklart finns det ingen varme what so ever inomhus...



Tur att vi aker till Thailand snart, for det ar snart. Kan knappt forsta att vi ar dar om nastan 2 manader.



Saknar dig

2009-11-18 @ 02:19:17
Sofie

svar: Mar bra nu, behovde nog lite somn och en slappdag! Imorgon blir det tillbaks till Kindergarten igen :)



Och Sandra, jag langtar ihjal mig tills Thailand nu! Aaah.

2009-11-18 @ 07:22:06
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0