Julmys och prat med Mathilda!

Sitter och lyssnar pa julmusik(via Grooveshark. De har typ all bra julmusik, gratis! T.o.m. Tommy Korbergs skiva, men den kan jag inte riktigt forma mig sjalv att lyssna pa...) och gor/skriver julkort. Har tant mitt finr, roda ljus och sitter och myser. Forsoker skapa lite julstamning har, inte det lattaste! Det ar for varmt, for ljust och inte tillrackligt med juldekorationer helt enkelt! Eller ja, det ar inte Sverige :P.

Har pratat nagon timme med fina Mathilda ocksa! Hon var pa forestallningen Stjarnklart igar och sag Lena. Och det var tydligen sadar extas-bra som bara Lena kan vara. Blev nostalgisk :). Saknar var knappa pahitt! Som att gora egna entreband och smita in pa Melodifestivalens efterfest. Det var en sjukt rolig kvall, sa dar kul som vi har tillsammans! Saknar dig!

Fran Melloefterfesten 2009. Sara och Bonnie, och sa jag och Mathilda till hoger. Harliga minnen! <3

(alskar f.o. harfargen jag hade dar. Varmt brun, nastan lite rodaktigt. Najs!)



Kommentarer
Mathilda

Aj miss you toooo!!! A LOT! Och våra ibland ganska idiotiska, men ack så bra och roliga påhitt... :))

2009-11-30 @ 16:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0