Jul och fodelsedag

Well, pa mandag ar det december(!!!) och det innebar att det snart ar jul, men ocksa snart min fodelsedag :). SA, jag tankte bara ta tillfallet i akt att saga at er att inte skicka hit en massa presenter och julklappar! Det finns en ratt stor risk att det forsvinner pa vagen, och om inte annat sa kommer det kosta er en massa ;).

Julkort eller smasaker som godis och foton tackar jag dock inte nej till om ni nu skulle vilja skicka nagot anda... DOCK, den basta presenten/julklappen ar ett bidrag till min resekassa, sa om ni inte redan har sa fixa mitt kontonr(mejla mig eller fraga mor min) och satt in dar :). Det ar mer vart an en massa prylar som jag anda inte har plats for, liksom.

Misstolka inte nu, jag skriver detta endast for att informera de som kanner sig berorda av det, inte for att komma och krava en massa saker :).



(Jag hoppas ni har overseende med att jag inte har rad att skicka nagra julklappar harifran, men julkort ska jag nog lyckas fixa ihop :))


Kommentarer
Ida

Ledsen att pepåka men december är på tisdag...;)

2009-11-26 @ 17:50:14
Sofie

Men din lilla besserwisser dar :P

Det visste jag ju men jag skrev fel helt enkelt ;)

2009-11-26 @ 23:58:52
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/
Ida

tss...

2009-11-27 @ 10:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0