Det ar lordag och varmt igen!

Yes, nu ar temperaturen uppe i 20-25 igen :). Harligt! Dock sa skiftar det valdigt mycket dag for dag, sa man far vara glad sa lange det haller i sig.

Idag sov jag till halv elva, vilket maste vara det langsta nagonsin har i Taixing. Det ar namligen inte ofta det ar tyst har! Antingen ar det eleverna som ar uppa och stor(de gar i skolan varannan helg), fyrverkerier(kan avfyras halv sju en sondagsmorgon, vad ar det for fel pa folk?), eller nagot byggnadsarbete som vacker an. Men idag var det relativt tyst sa jag fick sova ut ordentligt. Valbehovligt!

MEN, nar jag vaknat till liv insag jag att strommen hade gatt! Och jag som alltid ater havregrynsgrot till frukost fick istallet ata sockerartor och mandarin, som var det enda jag hade i matvag. Supergott, haha :P. Men egentligen var det kanske bra att strommen gick, for da fick jag ingen orsak att inte stada mitt rum. Sa nu ar det rent och fint har!

Resten av dagen ska det slappas och ikvall blir det skype med familjen dar hemma. Najsisch!

Ni har forresten blivit usla pa att kommentera. Shape up ;)


Mumsiga nudlar vi at i Shanghai. 7 kronor!


Kommentarer
Louise

Nu kommenterar jag. Blir du lycklig nu? Vad trevligt du verkar ha det. :)

2009-11-07 @ 12:12:07
Sofie

Haha ja nu ar jag lycklig ;)

2009-11-07 @ 13:52:51
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0