De ar fina, de dar sma liven...

Idag har varit en ratt trakig dag.

Och vid lunch kandes det bara som jag fatt nog av allt. Av det har stallet.
Och nu skiter jag i eventuella loften, for Tom har redan skrivit om det pa facebook sa hur jakla hemligt kan det vara?
Tom och Alison(var kontaktperson) ar ihop. Bara dar reagerar man ju, for de ar det mest omaka paret nagonsin.
Men det slutar inte dar, nejnej sa enkelt ska vi inte gora det for oss.
Nej, han vill inte att hon vet att jag vet. Fraga mig inte varfor for det verkar helt ologiskt for mig, men ja. Det leder till att det kanns ratt skumt att umgas med henne nu, och att jag da och da VET att hon ljuger for mig fast jag latsas som ingenting.
Som om det inte var nog kan Alison fa sparken om fel person far reda pa det har.

SA, den har helgen ska de spendera tillsammans. Alla andra larare aker hem. Vilket ger mig en massa tid att stada och se dvd:er i fred, frivilligt eller ej. Ni fattar poangen.

Hela den har grejen fick mig bara att kanna att, aaah vad jag inte vill vara har langre.

Men sa gick jag till Kindergarten for att kora eftermiddagspasset. Och seriost, det var som att de kande av att jag inte var pa topp, for de var sa himla sota och fina. Kramar, leenden och skratt fran dem var precis vad jag behovde och nar jag gick darifran var jag pa ett betydligt battre humor! Fina, fina ungar. Jag kommer sakna dem massor nar jag aker...

Inte sa att jag plotsligt alskar Taixing, men ja. Om tva veckor ar det min och alskade Anjas fodelsedag vilket ska firas med Alina i Shanghai. Ser fram emot det ungefar hur mycket som helst! Sedan ar det bara 1,5 vecka kvar till jul som ska firas i Beijing med bl.a. Sandra, som jag saknar ihjal mig efter! Och sedan ar det bara typ 3 veckor kvar tills jag aker harifran, till Thailand! Det gor det enklare att ha trakigt nu...

Och nasta gang jag pratar med Tom ska jag saga at honom att beratta for Alison. Yes. Det har ar deras soppa, inte min, liksom...

Sa, jag forsoker fortfarande vara positiv for det ar san jag ar. Jag vill inte minnas den har tiden som nagot negativt sa darfor fokuserar jag pa det som ar bra.

Det har vart ett ganska forvirrat inlagg men jag kande att jag behovde ventilera lite... Och please, kommentera garna.

Nu -  lite grey's-musik(sadar lite mys-halvdepp-bra liksom) och sitta och stirra in i mitt nyinkopta stearinljus en stund. Det ar som terapi ;)

Saya! Sa sot sa man dor. Hon gjorde min dag idag! :)


(Bara for att klargora: oroa er icke! Jag klarar mig alltid vad som an hander sa det behover ni aldrig gora.)

(Fan vad sant. Det kandes bra att skriva. haha)

(Kanner att det har inlagget saknar en s.k. rod trod. Ha lite overseende!)



Kommentarer
mamma

Du har en bra inställning och attityd, den kommer att ta dej långt....hörs på skype imorgon. kram

2009-11-27 @ 14:44:38
Mormor och Tine

Den där Tom verkar vara en riktig mes - säg till honom att han ska stå för sina handlingar och val. Du gör helt rätt i att fokusera på annat!

I dag har mormor varit hos oss och fått god mat och lussekatter till kaffet.´

Må så gott

Kram

2009-11-28 @ 15:59:02
Din Sandra som väntar pa dig i Shenyang

Sofie Sofie Sofie.. att bo med fisken kan inte vara det lättaste, tror du ar en av fa som kan klara det över huvudtaget. En jelly-ätande britt är nagot att bita i bara det!



MEN MEN MEN, det kommer bara att göra nästa termin bättre. Alla smoothies samlade i Shenyang- kan det bli bättre? Haller pa att fixa de bästa lägenheterna til oss nu och försöker hitta en skola som jag tror du skulle gilla och där vi kan bo i centrum. Och jag vet att det här kommer att bli super!



Nummer 2, behöver jag ens nämna Thailand?! Vi vet redan att det kommer att bli underbart, 75% smoothie närvaro.



Nummer 3, Beijing! Kan det bli bättre än Ikea-jul i Beijing med Anders/Jami och co- nej!



Slutligen, nummer 4: Du har en yogurt (säkert felstavat)-smoothie-vän för livet som väntar pa dig i Shenyang :)

2009-11-28 @ 16:47:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0