Antligen helg!

Ah, vad skont att den har veckan ar till anda!

Inte for att den varit sa speciellt anstrangande, men nar man gar upp halv sju varje dag blir man oundvikligen trott! Spelar ingen roll nar man gar och lagger sig, iallafall inte for mig. Sa det blir skont med en sovmorgon imorgon :).

Ar, sa har dagar innan loning(vi far lon den 10:e), ganska pank sa det blir en lugn helg. Ikvall ska vi och spela biljard, ett billigt noje och en av fa aktiviteter har, haha. Blir battre och battre for varje gang, aven om jag  fortfarande ar ratt dalig. Imorgon ska jag SLAPPA och stada (men det glommer vi nu). Sedan pa sondag har vi blivit bjudna hem till Sabrina(som vi var och lagade mat hos forut), till hennes mans hemstad ca 20 minuter harifran. Ska ut och ata och sedan ivag och se nagot, haha. Inte sa valinformerad, men det ar man sallan har! Perfekt hur som helst att bli bjuden en helg som den har nar jag inte har nagra pengar.




Varldens sotaste


Funderar ocksa pa att fira jul i Peking.. Det borjar ju narma sig nu! Skulle isf bo hos Jamie och Anders, som jag bodde hos i oktober, och det skulle vara supermysigt verkligen. Hoppas pa att fa bade julafton och juldagen ledigt, sa kan vi aka upp pa natten den 23:e. Har firar de ju inte jul sa det ar inte sakert att man far ledigt, men jag haller tummarna :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0