Magi...



Okej, det här har egentligen inget med min Kina-resa att göra men jag måste bara skriva om det här...

LENA ÄR SÅ STÖÖÖÖÖRT JÄKLA BRA!

Efter ett halvårs väntan på att få se henne live var jag alltså uppe i Skellefteå och tittade på hennes och Orups sommarturné. Och det kan bara beskrivas som magiskt. Längst fram vid kravallstaketet med en galen och bra publik bakom sig, och med två av Sveriges bäste liveartister framför sig - kan det bli bättre? Nej, jag tror inte det. Det var lycka och extas hela den 1,5 timme som konserten varade. Underbart. Är något hes nu bara ;).


(Bild: www.folkbladet.nu)

Jag vill se meeera Lena! Dumma mig som åker till Kina ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0