6 dagar till avgång, en vecka till ankomst!

Nu börjar nedräkningen på allvar! Det är bara dagar kvar tills jag lämnar Sverige för Kina, och det börjar kännas nu kan jag lova! Dock tror jag inte att man på allvar kan fatta att man är på väg förrän man åker.

Resan, ja. Åker den 29:e kl 12.05 från Arlanda, landar ett par timmar senare på Heathrow, London. Där ska jag sedan spendera tre timmar innan nästa plan går med destination - Beijing. 15 timmar tar det totalt. Lär vara rätt slut om man säger så! ;)


Den här veckan har jag för övrigt spenderat i Karlstad, som har bjudit på regn mest hela tiden. Men det är ändå mysigt att umgås lite med familjen innan jag åker(även om ena systern är kvar i Stockholm och jobbar, den svikaren! ;)).


Igår kom solen dock fram ett par timmar!


Kommentarer
Ida

Förlåt då, men nån måste ju ta över när du drar. Men jag tänkte att du, jag och Louise kanske kunde hitta på något på måndag eller tisdag för då är jag ledig? btw Millies cookies finns på heathrow så enjoy!

2009-07-23 @ 23:41:48
Sofie

yes yes ska till farmor på måndag vid tre men annars så e jag ledig! Vi får planera nåt ikväll :)

2009-07-24 @ 13:20:07
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/
Anonym

definitivt!

2009-07-24 @ 21:57:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0