RIP Kameran...

Ja, min stackars kamera ligger nu for doden. Man kan fortfarande ta kort, men det finns vissa hinder:
- Det tar ca 5 minuter(minst) att satta pa den, sa nagra spontana bilder blir det knappast...
- Displayen funkar inte nar man ska ta kort, bara for att titta pa bilderna.
- Man far istallet anvanda det dar lilla halet, vad det nu kallas, nar man tar kort. Vilket inte ar sa jobbigt men allt ser suddigt ut i det. Bilderna blir okej men man ser inte vad man tar kort pa ordentligt...

Sa, det kanns som jag MASTE investera i en ny relativt snart, for den har kommer inte halla ett halvar till... Sa jag funderar pa att kopa en nu i helgen nar vi ar i Beijing... Om jag hittar nagon hyfsat bra. Vore kul att ha en ny till Thailand :).

Satt och raknade pa detta nyss och fick lite panik da jag trodde att jag inte skulle klara mig med de pengar jag har, men sa insag jag att jag hade glomt slutlon+bonus som sammanlagt blir 5500, phu! Sa, om mina berakningar stammer borde jag kunna spendera dryga tusenlappen pa en ny kamera. Vilket borde ge en hyfsat bra sadan, tycker man! :). Allt ar battre an den jag har nu iallafall... Nagon som har nat bra tips pa en bra kamera?

Nuuu maste jag packa minsann!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0