Redan fredag?!

Scheisse, vad fort veckorna verkligen gar nu! Tiden bara rusar fram(haha, nej jag ska inte fortsatta pa gardagens extremflummiga inlagg).

Det har blivit kallare har och ar nu runt 0-5 grader, under nollan pa natterna. KALLT! Och ja, jag vet att det ar kallare hemma(och i Shenyang Sandra) men jag fryser iallafall :P. Speciellt pa natterna nar man stanger av luftkondioneringen som ger varme i rummet(for att den later for mycket och man blir hes av att sova med den pa) - da blir det kaaallt. Tur att jag har min fina, nyinkopta filt fran IKEA ;).

Ar fortfarande inte av med min forkylning sa den har helgen blir nog ratt lugnt. Har dock lite saker inplanerade< Skype med Sandra och sedan familjen imorgon, aka till Guluo(centrum) och shoppa lite julklappar och en varm halsduk och mossa, stada mitt rum och sedan fyller Roma ar pa sondag och ska ha nan slags fodelsedagsfika pa eftermiddagen. Emellan dessa sma aktiviteter ska jag dock ligga i sangen och bli av med min forkylning innan Beijing! Och kolla pa en massa avsnitt av Old Christine, som ar ungefar varldens roligaste serie EVER! Seriost. Har ni inte sett den an sa har ni missat nagot vill jag lova :).



Nu - kakor, kanske lite julmust och nagra avsnitt Christine da...


Kommentarer
Ida

Nä du! Du vet inte vad kyla är, -17 grader celsius har de varit idag!!! så sjukt f*king kallt!!

Va kul att julshoppa och mossa är ju alltid bra att ha, hahaha!

2009-12-19 @ 00:42:39
Sofie

Ida: Ni har det iallafall varmt inomhus! Var sjukt kallt i mitt rum inatt sa har vart vaken halva natten... sadetsa! Men okej, utomhus har ni det kallare! ;)

2009-12-19 @ 01:39:01
URL: http://sofiegoeschina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0