Paminnelse till mig sjalv - Stang inte av luftkonditioneringen nar det ar minusgrader ute...

Fyfan vad kallt det vart i natt! Hade pa mig t-shirt, pyjamasbyxor och en tjocktroja samt hade en extra filt och anda var det kallt! Och ni vet, nar man fryser rullar man ju garna ihop sig en smula under tacket. Grejen med min sang ar dock att den ar sa hard sa nar man lag sa sa fick jag sjukt ont i hoften. Sov inte sa mycket kan jag saga!

Nog med klagandet. Idag ska jag forsoka stada lite, om jag tar mig upp ur sangen, kan behovas :/.

Shanghai-inlagget har forresten kompletterats med bilder, och fler kommer nar jag orkar :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0