Lista

Har egentligen andra saker att blogga om, men orkar inte riktigt sa jag roar mig med en san har skojig lista istallet!

Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Mina svar:

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Haha! You see!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Oh yes! U 2! That would be great!
3. Vilket sms blev du mest berörd av?
Sounds great! Nervous yet?
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hi Sofie! It's bus 506.
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
God, I swear, I'll kill my students as soon as the next one says beautiful or I'm fine thx.
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hi, sorry tried to sleep yesterday evening.
7. Vad vill du höra mest av allt?
Ok, sounds great.
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Yes we do sometimes even sleep without a blanket.
9. Din romantiska replik?
Ok have a lesson then, how about sometime after 2?
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Okies.

Haha, saklart vart det mina tristaste sms :P.

Idag har jag for ovrigt blivit fotad med 100 av eleverna pa kindergarten. Individuellt. Fraga mig bara inte varfor!
Var ocksa ute och at avskedslunch med Roma som aker hem till Egypten den har veckan.
Sedan fick vi tarta i kindergarten.
Var en bra dag.
Tjo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0