I love RT-Mart!

Kom just tillbaka fran RT-Mart som ar Taixings storsta supermarket. Blir minst tva besok dar i veckan, mest eftersom vattnet tar slut sa snabbt. Kranvattnet vill man inte direkt fa i sig, sa det far man kopa! Brukar kopa en dunk med 6 liter(for typ 7 kr) och mer an sa orkar man inte riktigt slapa med sig... Eftersom jag ar dar sa ofta borjar jag trottna sa smatt pa stallet, men idag andrade jag uppfattning!

Julpynt finns det mest overallt darinne, men kande anda att det saknades nagot for att fa nagon julstamning dar. Men sa idag sa infoll den sig - de spelade julmusik! Halleluja! Det gjorde min dag, haha.

Sag dessutom en vasterlanning som en rolig bonus.

Nej, nu maste jag slita mig harifran och packa for imorgon! Den har veckan har gatt helt sjuuukt snabbt, fattar inte att jag ska till Shanghai imorgon - weeeei! :D Det kommer bli helt galet roligt. Bara Sandra som saknas for en helt perfekt helg ;)


Kommentarer
mamma

Tänk att man kan bli så glad av julmusik på ett varuhus.....jag blir mest trött på det här hemma. Ha en jättekul helg. Kram

2009-12-10 @ 15:51:40
Ida

haha, appropå julmusik så hörde jag en jättedålig jullåt på ett varuhus idag (som vanligt alltså) texten som gick runt-runt va "I wish it would be christmas everyday, everyday" i en mucket charmerande melodi ;)

2009-12-10 @ 18:23:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0