Grattis Pappa!


GRATTIS till VARLDENS BASTA PAPPA!

Idag fyller min alskade pappa ar och blir annu lite aldre ;).

Jag ar glad att jag har en pappa som du som alltid stottar och uppmuntrar, som alltid finns dar och som aldrig gor mig besviken. Du ar en person att beundra! Du gar din egen vag och star for det du tror pa. Du later inget hindra dig men behandlar anda alla val. Du ar en av de arligaste manniskorna jag vet och du vet skillnaden pa ratt och fel - och agerar darefter ocksa.

Du ar en fantastisk manniska och jag ar glad att du ar min pappa. Grattis pa fodelsedagen! <3


Kommentarer
pappa

ojojdå vad säger man nu då....

tack min lilla älskade groda

2009-12-07 @ 12:08:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0