Fredagsmys

Idag blir det fredagsmys for hela slanten! Ar trott, forkyld och frusen sa en kvall framfor tv:n(eller ja, datorn egentligen men sak samma ;)) blir perfekt! Saknar dock de ultimata snacksen...

Vad jag skulle vilja ha:


Fy vad gott! Speciellt karamellkungen saknar jag sjukt mycket! Mmmm..

Istallet blir det:


Kakor for 1 krona, kinesiskt gelegodis och mentos. Inte helt illa, men inte heller perfekt... ;)

Nu ska jag ivag och ata middag i skolmatsalen och sedan blir det mys och avkoppling for hela slanten!

Har kopt lite glitter och julgrejer idag sa i helgen ska har julpyntas. En nodvandighet for att fa lite julkansla, kanner jag! Ska ocksa gora julkort till alla "mina" barn som de ska fa innan jul. Ar ju inte hemma nasta helg sa lika bra att borja!


Kommentarer
mamma

Du är allt rolig du.....jag vågar inte skicka nåt godis för det verkar inte komma fram....Ha en mysig helg. kram

2009-12-04 @ 10:36:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0