Fredag! Antligen!

Antligen fredag! Bara nagra timmar kvar nu tills jag sitter pa bussen mot Shanghai :D. Langtar!

Pa sondag fyller jag ju ar, och eftersom jag inte har tillgang till dator sa tankte jag att jag skulle skriva mitt telefonnr, om nu nagon skulle vilja hora av sig. Inte alltid det funkar att skicka sms, men comviq brukar ga tror jag. Hur som helst sa ar numret 008615260209226 :)

Hur ska detta firas da? Jo, imorgon blir det KTV(karaoke) och sedan dans pa en klubb som har nagon slags julfest, lar bli roligt! :D Pa sondag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta pa, men kanske blir det julmarknad eller lite sightseeing - och sa middag pa kvallen. Ater till Taixing kommer jag pa mandag, skolan var snall och gav mig ledigt en extra dag :).

Hors efter helgen!



Kommentarer
farmor

STOR GRATTISKRAM även om du ser det i efterskott! Jag har även sms:at och hoppas det kommer fram. När du läser det här är du ju tillbaka till skolan och jag hoppas att din födelsedag, lilla Lucia, blev riktigt kul och med god mat (utan skorpioner) men med goda vänner.



Längtar efter att få krama om dig!

Kram

farmor

2009-12-13 @ 11:42:28
Emma

Grattis i efterskott vännen :D Hoppas du haft en riktigt bra födelsedag och att du blivit firad ordentligt.



Massor med kramar på dig ^^

2009-12-14 @ 10:05:44
Anonym

Grattis ms Underbar, en uppdatering i bloggen om Shanghai please..

2009-12-15 @ 09:21:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0