En update om typ ingenting

Hade lite smagrejer jag tankte jag skulle skriva om har, men inget verkade vettigt nog for ett helt inlagg sa jag slar ihop dom har istallet...

- Klumpighetens drottning har gjort entre! Matsalsgolvet ar extremt halt nar det ar vatt och det var det igar. Var nastan framme vid dorren till rummet dar Tom och jag ater nar jag halkar, ramlar och spiller ut all mat over golvet. Och vi far enorma portioner sa det var inte lite mat inte! Som tur var var matsalen ganska tom vid tillfallet :P. I know, jag ar klumpig...

- Bara tva dagar kvar till Shanghai nu och jag langtar ihjal mig! Det blir mys, kanske lite shopping, Starbucks, KTV(karaoke) och roj hela natten lang for att fira min och Anjas fodelsedag! Kommer bli hur roligt som helst :).

- Har borjat med jultema nu pa lektionerna. Idag larde jag dem santa, christmas tree, angel, candle, christmas present, reindeer och snowman. Sedan ska det ocksa laras ut lite julsanger ar det tankt :).

Ja, roligare an sa blev det inte idag ;)



Kommentarer
Ida

Nej, va jobbigt att du ramla, inte kul asså... Men kul med shanghai och grejer!

2009-12-09 @ 08:10:27
pappa

hej gumman ska bara tacka för födelsedagskortet som kom idag,hoppas du får det kul i shanghai puss

2009-12-09 @ 10:04:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0