Liten kort update!

Lite snabbfakta on the go:

- Far veta min placering pa onsdag. Spannande och nervost! Ska forsoka uppdatera bloggen sa snart som mojligtefter avslojandet!

- Pa onsdag ska vi ha kraftskiva! Ikea ligger typ ratt nara oss, sa vi ska dit och kopa kraftor, snaps, knackebrod, etc. Kommer bli hur kul som helst! Haller pa och letar snapsvisor nu, nagra forslag?

- Har i helgen: sett sommarpalatser, himmelska fridens torg, den forbjudna staden, pekingoperan, atit pekinganka(SJUKT gott!), samt sett en helt galen akrobatikforestallning! De gjorde verkligen helt sjuka grejer. 

- pa sondag lamnar vi peking och aker till vara skolor!
 
Eh, ja. Ska forsoka skriva ett langre inlagg innan jag aker! :)

Ha det bra och fortsatt kommentera, laser allt fast jag kanske inte hinner svara :)

Kram! 


Kommentarer
Anonym

Nice, nice! vi får höras mer på onsdag!

2009-08-24 @ 19:34:19
pappa

hej lilla gumman jag försökte smsa dej i onsdags men det gick tydligen inte.mamma berättade om din skola o att du var nöjd med din placering.vi slår en signal i helgen hoppas allt forsätter lika bra som det börjat.puss o ha det så bra,ligan i sickla hälsar/pappa

2009-08-27 @ 19:22:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie Goes China

Mina kinesiska äventyr

RSS 2.0